Bass

Bass
Antara Buku, Batu dan Bass

Friday, August 24, 2012

SHRAMZDB

Blog yang ditulis dengan niat suka-suka. Menjelaskan kenapa blog ini tak diupdate. Setelah 2X Ramadhan tiba-tiba aku ingat kewujudan blog aku yang aku wujudkan masa student. Cewah.

OK Habis. Sambung.

Sempena Syawal baru nak masuk seminggu,
Saya ingin memohon maaf kepada sesiapa kawan-kawan atau sesiapa yang saya telah tergurau kasar, terkasar bahasa, saya memang jenis orang gasar.  :DDD

Daripada rakan tadika, sekolah rendah, menengah, Setiwangsa mahupun Sungai Besi, hingga ke matrikulasi, sampai ke Bangi, rakan sekelas mahunpun rakan sesesi. Rakan-rakan askar universiti mahupun geologis.

Saya memohon ampun. Daripada hujung rambut tertinggi, hingga hujung tapak kaki terendah.


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATEN. 



No comments:

Post a Comment